tisdag 8 november 2011

Höstens första fiasko..


Dagen fiske gick helt och hållet åt skogen! fisken som var typ överallt i Lördags när jag fiskade fanns inte någon stans. Jag och Robin Bergman fiskade från 08:00 till 15:00 och lyckades med konststycket att bara vända på tre gäddor och på vertikal endast lura upp två små abborrar. Och det värsta av allt är att jag har svårt att hitta anledningar till det mediokra fisket. Visserligen var det vindstilla i stort sett hela dagen, men på sju timmar så borde det kunna hända med än så, iaf nu på hösten och i min hemmasjö! Inte bara fisket som gick åt skogen, hade med oss en engångsgrill och helt vägrade börja brinna så efter 30 min jävlandes så nallades det några ml bensin från tanken, men det var knappt att heller det räckte. tur korven var god iaf =)
Näe, nu har det blivit 3 turer som är knappt godkända och ett fiasko. Kan det vara dags för en succé i morgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar